Tuesday, January 18, 2011

ora penting haha

Percakapan paling bodoh sedunia antara aku dan WIWIN alias Erwin :D :D

Selesai latian band d rumah Erwin, masuk rumah erwin. Heran.. disetiap pintu masuk, dinding, dapur, kamar pembantu, ruang tivi, atas meja… semuanya LUKISAN HARIMAU.

Alfi : win, ini kenapa sih banyak bgt lukisan harimau?

Wiwin : Hmmm he,e to biasa.. bapakku.. MACAN (gaya wiwin sambil jingkrak jingkrak gajelaas dan muka INNOCENT)

Alfi : ?!!@#$%%^^&*()*&@#$#@$%%^

Wiwin : (pergi meninggalkanku wkwk)

Alfi : bapaknya Erwin MACAN ????????????????? O.o

No comments:

Post a Comment