Friday, December 17, 2010

KAMPRET! ta* lo.

Bloggy…. Hai hai hai.. I come back! But its different.. kali ini gue balik dengan emosi yang berapi api!! Hah hah hah hah!! Emosi tingkat tinggi, dan gue gatau harus ke siapa curhatnya!!

Pokoknya gue mau ngumpat orang sepuasnya puasnya sekarang!! Terserah gue gak peduli, mau dia tau ato dia gatau.. bodo amat!!

Lo tuh jadi cwek gatau malu banget sih ha? Ha saiki mbok ngoco.. sopo sing gatel?!! Sopo sing sok cari perhatian??! Sopo sing ngoyak oyak cwok?! Sopo sing ngarepke kae?!! Sopo sing gawe masalah? Sopo sing d tolak cintane? Hahhhaa (LOL) sopo sing aaaaahhhhh . jawabane kowe kabeh!! Kampret we kampret.

Heh asal kowe ngerti wae yo, aku ki wes biasa” wae karo de.e, tp njuk ngpo nek aku cedhak karo de.e.? opo urusanmu? KOWE KI SOPO?!! Ngoco to njirrrr… ahahahaha

Nek aku dadi kowe, AKU ISIN SAKPOLE. Mksh dan salam jari tengah yo njirr..!!

No comments:

Post a Comment